6/12/23

ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

 


ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.

Στις 14 Δεκεμβρίου στηρίζουμε τις δυνάμεις της αντίστασης και του αγώνα!

Στις 7 Δεκέμβρη συμμετέχουμε στην εκλογοαπολογιστική συνέλευση του συλλόγου!

Αγωνιζόμαστε για την εργασιακή και μισθολογική μας αξιοπρέπεια και για το δημόσιο σχολείο για όλα τα παιδιά! Δεν υποτασσόμαστε! Αντιπαλεύουμε τη βαρβαρότητα κυβέρνησης – ΕΕ!

Έξω οι φονιάδες Ισραήλ–ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ από τη Γάζα! Καμία εμπλοκή της χώρας μας! Λευτεριά στην Παλαιστίνη!

Δεν υπάρχει μήνας που η κυβερνητική βαρβαρότητα να μην έχει οδηγήσει σε ανείπωτη κοινωνική καταστροφή! Από το σιδηροδρομικό έγκλημα στα Τέμπη και το πολύνεκρο ναυάγιο στα ανοιχτά της Πύλου, έως τη φλεγόμενη Ρόδο και τον Έβρο και τις εικόνες βιβλικής καταστροφής στον θεσσαλικό κάμπο, αποδεικνύεται η παταγώδης κατάρρευση του «επιτελικού κράτους». Η πολιτική της κυβέρνησης δεν έχει αφήσει όρθια τα νοσοκομεία και καμιά δημόσια υπηρεσία πρόληψης και προστασίας για την προστασία της ανθρώπινης ζωής, της λαϊκής περιουσίας και των υποδομών της χώρας. «Αυτοί που αρπάζουν το ψωμί απ’ το τραπέζι»  αποφασίζουν και διατάζουν με τον νέο προϋπολογισμό 6,2 δις παραπάνω νέους φόρους-φωτιά και αποκλείουν το ενδεχόμενο μείωσης του ΦΠΑ σε τρόφιμα και καύσιμα. Την ίδια στιγμή, χαρίζουν απλόχερα πακτωλό δις δημοσίου χρήματος και νέες φοροαπαλλαγές σε μεγαλοεπιχειρηματίες, εργολάβους, καναλάρχες, εφοπλιστές και για πολεμικούς εξοπλισμούς. Συγχρόνως, τα σύννεφα του πολέμου πυκνώνουν πάνω από τη χώρα μας με τη σφαγή στη Γάζα από τον πάνοπλο ισραηλινό στρατό, με την υποστήριξη της «πολιτισμένης» ιμπεριαλιστικής Δύσης και την αποστολή ελληνικών φρεγατών στη Μέση Ανατολή. Στο τοπίο όπου διεξάγονται οι εκλογές του συλλόγου μας, τα διλήμματα είναι αμείλικτα: ή θα σηκώνουμε διαρκώς νέα βάρη ή θα ξεσηκωθούμε!

• Ή θα διεκδικήσουμε γενναίες αυξήσεις για να ζούμε με αξιοπρέπεια ή οι αυξήσεις-κοροϊδία των 40 ευρώ από 1/1/2024 θα γίνονται αέρας κοπανιστός από την αχαλίνωτη ακρίβεια, τις ραγδαίες ανατιμήσεις σε ρεύμα-τρόφιμα-καύσιμα και τον καλπάζοντα πληθωρισμό.

• Ή θα υπερασπιστούμε τα εργασιακά μας δικαιώματα και το δημόσιο σχολείο για την ολόπλευρη μόρφωση όλων των παιδιών ή η κυβέρνηση θα επιβάλλει την αξιολόγηση και ένα σχολείο αρένα, με συναδέλφους ανταγωνιστές, διευθυντές managers και προϊσταμένους φόβητρο.

• Ή θα έχουμε σωματεία-ασπίδες προστασίας μας, με αιτήματα-συλλογικές διεκδικήσεις-δημοκρατική δομή, ή η κυβέρνηση θα τα μετατρέψει σε παραμάγαζά της, για να εφαρμόζει ανενόχλητη την αντιλαϊκή της πολιτική, με σιγή νεκροταφείου και πρωτοφανή αυταρχισμό. 

ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ «ΑΡΙΣΤΩΝ»: ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ-ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ. Πέρα από την αιματηρή υποχρηματοδότηση και την πρόσφατη κατάργηση των σχολικών επιτροπών, τα σχολεία δεν συντηρούνται επαρκώς με τους μεγάλους κινδύνους που αυτό συνεπάγεται για τους μαθητές μας. Με το «καλημέρα σας», η πολιτική Πιερρακάκη δεν άφησε την παραμικρή αμφιβολία ότι η κυβερνητική επίθεση στο δημόσιο σχολείο συνεχίζεται αμείωτη, με βάση τις επιταγές των ΕΕ-ΟΟΣΑ-ΣΕΒ.


ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ: Η μνημονιακή απώλεια του 40% του εισοδήματός και η κλοπή του κλιμακίου μας τη διετία 2016-’17 δεν αναπληρώνεται στο ελάχιστο με τις αυξήσεις-κοροϊδία των 40 περίπου ευρώ, σε συνθήκες πρωτοφανούς ακρίβειας. Πολύ περισσότερο, είναι ντροπή ο εισαγωγικός μισθός των 740 ευρώ για τους νεοδιόριστους συναδέλφους και η μετατροπή των συντάξεων-ΕΦΑΠΑΞ σε φιλοδωρήματα, μετά τους κόπους μιας ολόκληρης ζωής.

ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΕΝΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ-ΣΥΜΠΤΥΞΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΦΑΓΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ/-ΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ:Τα κενά στην περιοχή μας εξακολουθούν να είναι μεγάλα με εκατοντάδες ώρες ειδικοτήτων να λείπουν, ενώ στην Παράλληλη Στήριξη έχει γίνει κυριολεκτικά σφαγή! Είναι προφανές ότι τα σχολεία υπολειτουργούν Δεκέμβρη μήνα με τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών -ιδίως εκείνων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- να πετιούνται στον Καιάδα.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ: Ο νέος υπουργός συνεχίζει την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, παρότι η συντριπτική πλειονότητα του κλάδου την έχει απορρίψει, ως συνώνυμη της χειραγώγησης, της γραφειοκρατικής εξουθένωσης και της αμφισβήτησης προοπτικά του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Όλες οι κυβερνητικές διαβεβαιώσεις περί «μη τιμωρητικής αξιολόγησης» αποδεικνύονται φούμαρα αν ληφθούν υπόψη οι ουκ ολίγες απειλές που εκτοξεύει το υπουργείο και ακόμη ο ίδιος ο πρωθυπουργός.

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ PISA: Πρόκειται για την μετατροπή του σχολείου από το δημοτικό ήδη σε ένα εξετασιοκεντρικό κάτεργο. Όπως η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, έτσι και η «ελληνική PISA» σκοπό έχει να κατατάξει ιεραρχικά τα σχολεία, επιβάλλοντας συνθήκες στυγνού ανταγωνισμού και κανιβαλισμού στην εκπαίδευση. Σε αυτό το αντιεκπαιδευτικό τοπίο κυριαρχούν ο ανταγωνισμός και η κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων, ο εξοστρακισμός των αδύναμων μαθητών των λαϊκών οικογενειών και η μετατροπή της γνώσης σε πραμάτεια.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: Παρά τη σχεδόν καθολική συμμετοχή στην απεργία-αποχή και ενώ έχει λήξει προ πολλού η διετής δόκιμη περίοδος των νεοδιόριστων συναδέλφων και, συνεπώς, θα έπρεπε να έχουν εκδοθεί ήδη οι διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησής τους, ΥΠΑΙΘΑ-ΔΙΠΕ τους κρατούν παράνομα και εκβιαστικά ομήρους, για να επιβάλουν με τον βούρδουλα την ατομική αξιολόγηση, με το ΠΥΣΠΕ Δυτικής Αττικής μάλιστα να προχωρά πριν λίγους μήνες στην άρση όσων διαπιστωτικών πράξεων είχαν εκδοθεί. Το γεγονός ότι δεν έχουν μονιμοποιηθεί καν οι ελάχιστοι αξιολογημένοι συνάδελφοι σε άλλες Διευθύνσεις της χώρας, αποδεικνύει περίτρανα ότι η ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ σκοπεύει να εξευτελίσει τους νεοδιόριστους με την απειλή της αξιολόγησης για να την εφαρμόσει στο σύνολο του κλάδου. Άλλωστε, η κυβέρνηση ενοχοποιεί σαν αποδιοπομπαίο τράγο τον κλάδο μας για όλα τα προβλήματα του δημόσιου σχολείου, παριστάνοντας η ίδια την αθώα περιστερά: για τις εκατοντάδες χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες κάθε χρόνο λόγω μη κάλυψης των κενών, τα υπερπληθή τμήματα, την έναρξη της ενισχυτικής διδασκαλίας και των τάξεων υποδοχής σχεδόν κάθε Δεκέμβρη, την ακαταλληλότητα των σχολικών βιβλίων και τα προγράμματα σπουδών. Πολύ περισσότερο, κυβέρνηση και ΟΟΣΑ, με το δόγμα «κακός μαθητής = κακός καθηγητής», θέλουν να διαγράψουν μονοκοντυλιά όλες τις ιδιαίτερες οικονομικές, κοινωνικές, πολιτισμικές και γεωγραφικές συνθήκες ζωής των μαθητών/τριών μας που

ειδικά στην περιοχή μας καθορίζουν τη σχολική τους επίδοση σ’ ένα σχολείο-εξεταστικό μαραθώνιο. Μας «κάνουν Ευρώπη», διαχωρίζοντας τα παιδιά του Κολωνακίου απ’ αυτά της Δυτικής Αττικής και γενικά των φτωχών και λαϊκών συνοικιών, που προορίζονται για φθηνό και ευέλικτο εργατικό δυναμικό. Ωστόσο, οι πρωθυπουργικές απειλές και δηλώσεις ότι «η αξιολόγηση είναι γραμμένη σε πέτρα» σαν τις δέκα εντολές και το γεγονός ότι το ΥΠΑΙΘΑ ζήτησε αναβολή της δίκης για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων, είναι η ομολογία της ήττας της κυβέρνησης στην επιβολή της αξιολόγησης, λόγω της μαζικής αντίστασής μας!

ΜΕΝΤΟΡΕΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΟΜΙΛΟΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΧΑΛΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:

Με αυτές τις περσινές υπουργικές αποφάσεις όχι μόνο καταστρατηγείται το εργασιακό μας ωράριο, αλλά και επιβάλλονται η απλήρωτη εθελοντική εργασία μετά τις 2:00 μ.μ., ο επιπλέον γραφειοκρατικός φόρτος και, κυρίως, ο τοξικός ανταγωνισμός και η απόλυτη ιεραρχία στο εσωτερικό των συλλόγων διδασκόντων. Ωστόσο, η απεργία-αποχή από κάθε διαδικασία ορισμού μεντόρων-συντονιστών έχει αποκρούσει την εφαρμογή αυτών των υπουργικών αποφάσεων.

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΚΟΥΠΟΝΙ (VOUCHER): Η κυβέρνηση θέλει να απαλλαγεί από την κρατική χρηματοδότηση της εκπαίδευσης και σχεδιάζει, μέσω των κουπονιών, να μετατρέψει τους γονείς σε «καταναλωτές» και «πελάτες» σχολείων-σουπερμάρκετ, που θα διαφημίζουν την πραμάτεια και τις «δράσεις» τους στις προθήκες τους. Ευσεβής πόθος είναι η κατηγοριοποίηση των σχολείων σε «καλά» για τους λίγους και, κυρίως, σε «κακά» για τους πολλούς, που θα φυτοζωούν και θα αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο του λουκέτου. Άλλωστε, η διεθνής εμπειρία έχει δείξει ότι τα κουπόνια όχι μόνο σήμαναν το τέλος του σχολείου της γειτονιάς, αλλά και τα λυμαίνονται κυρίως οι σχολάρχες. Μέσω των κουπονιών ανοίγεται διάπλατα ο δρόμος για την αυριανή «ελεύθερη επιλογή του εκπαιδευτικού προσωπικού», το ρουσφέτι στις προσλήψεις και την απογείωση των κοινωνικών ανισοτήτων στη μόρφωση.

ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ-ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ: Παράλληλα με την εφαρμογή του προσοντολογίου, η κυβέρνηση σκοπεύει να νεκραναστήσει και τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Κοινώς, θέλει να σύρει τη νέα γενιά εκπαιδευτικών στην πίσω πλευρά των θρανίων ως διαγωνιζόμενη, μετά από τις δεκάδες εξετάσεις στον πολυετή και πολυδάπανο αγώνα δρόμου για τη συλλογή μεταπτυχιακών, διδακτορικών, σεμιναρίων για μια θέση στον ήλιο της ελαστικής εργασίας και, στην καλύτερη περίπτωση, για τον μόνιμο διορισμό στις εσχατιές της χώρας, με τον μισό μισθό να καλύπτει μόνο το νοίκι μας.

                         Τι είναι και τι θέλει η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

 

Είμαστε η πολιτικο-συνδικαλιστική παράταξη της μαχόμενης εκπαιδευτικής αριστεράς, ανεξάρτητη από τους μηχανισμούς της Διοίκησης και του κράτους, με καθημερινή παρουσία και παρέμβαση στα σχολεία. Πάντοτε προκρίναμε την ανάδειξη του συλλόγου ως ανοιχτής μαχητικής συλλογικότητας και ασπίδας προστασίας όλων ανεξαιρέτως των συναδέλφων/-ισσών. Προκειμένου να λύσουμε συλλογικά όλα τα «μικρά» και «μεγάλα» ζητήματα του κλάδου, αποσπώντας νίκες, και να αναχαιτίσουμε την κυβερνητική βαρβαρότητα, έχουμε δώσει όλες μας τις δυνάμεις για να συσπειρώσουμε το σύνολο των συναδέλφων σε ένα αγωνιστικό σχέδιο, με θέσεις, αιτήματα και πρόγραμμα δράσης

Χωρίς να διεκδικούμε το αλάθητο ή τον ρόλο του σωτήρα, μιλάμε πάντοτε τη γλώσσα της αλήθειας: όσο κι αν φαντάζουν καταθλιπτικοί οι συσχετισμοί, το μοναδικό αντίπαλο δέος και η μόνη πραγματική αντιπολίτευση που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα, είναι οι εργαζόμενοι και οι παρατεταμένοι αγώνες τους. Αδιάψευστη απόδειξη ότι εκεί βρίσκονται η ελπίδα και η προοπτική είναι όλες οι νικηφόρες κινητοποιήσεις των εργαζομένων τα τελευταία χρόνια, από την COSCO, την e-food, τη ΛΑΡΚΟ και τη ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ, έως τους αγώνες του κλάδου μας, των γιατρών, των αρχαιολόγων, των φοιτητών, για την προστασία των σχολείων, νοσοκομείων, μουσείων, δημοσίου πανεπιστημίου αντιστοίχως. Μόνο ο πανεργατικός και παλλαϊκός ξεσηκωμός μπορεί να ανατρέψει την κυρίαρχη πολιτική!

ΠΟΤΕ Η ΣΚΛΑΒΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΛΟΓΩ «ΚΑΛΗΣ ΔΙΑΓΩΓΗΣ» ΤΩΝ ΣΚΛΑΒΩΝ! ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ! ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΑΙΧΜΗΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ:

- Πραγματικές γενναίες αυξήσεις στους μισθούς και στις συντάξεις για να ζούμε με αξιοπρέπεια. Κανείς εκπαιδευτικός κάτω από 1.000 ευρώ, επαναφορά 13ου – 14ου μισθού, σύνταξης, του κλεμμένου μισθολογικού μας κλιμακίου της περιόδου 2016-’17. Πλήρης σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας.

- 2χρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση, απέναντι σε όσους επιβουλεύονται το δημόσιο σχολείο και θέλουν να παραδώσουν το δημόσιο νηπιαγωγείο και την φάση των προνηπίων στα χέρια των δήμων και των σχολαρχών

- Μείωση της αναλογίας των μαθητών ανά τμήμα, με ανώτατο όριο τους 20 μαθητ(ρι)ες από την Γ’ έως Στ’ τάξη και 15 σε νηπιαγωγείο και Α’, Β’ τάξη. Καμιά συγχώνευση – κατάργηση τμήματος δημοτικού και νηπιαγωγείου Ίδρυση και απόδοση οργανικών θέσεων σε όλες τις ειδικότητες. Ένας δάσκαλος για κάθε τμήμα Υποδοχής (ΖΕΠ). Έναw εκπαιδευτικός για κάθε Τμήμα Ένταξης και ένας εκπαιδευτικός για κάθε παιδί που χρειάζεται παράλληλη στήριξη

- Καθολική συμμετοχή στην ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ της ΔΟΕ από την ατομική αξιολόγηση και από τους μέντορες-συντονιστές. Συνεχίζουμε την μάχη ενάντια στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Άμεση κατάργηση όλου του αντιεκπαιδευτικού θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης. Κατάργηση της ατομικής αξιολόγησης, της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας 2022-23 και όλων των διατάξεων του 4823/21 που αφορούν μέντορες, εκπαιδευτικοί όμιλοι, νέος ρόλος του θεσμού του διευθυντή, επιμορφώσεις εκτός ωραρίου, υποχρεωτικές υπερωρίες κλπ

- Υπερασπιζόμαστε τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών κόντρα στο σχολείο του ανταγωνισμού, της αριστείας, της αξιολόγησης, της κατηγοριοποίησης και της απόρριψης, της υποχρηματοδότησης και των χορηγών, της αυτονομίας της σχολικής μονάδας και των διευθυντών manager, στο σχολείο του ΟΟΣΑ, της ΕΕ και της αγοράς. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο

- Αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 5% του ΑΕΠ

- Άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων χωρίς αξιολόγηση. Μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών. Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών/-τριών και κατάργηση του προσοντολογίου. Ούτε κουβέντα για γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Εξίσωση δικαιωμάτων μονίμων-αναπληρωτών.

- Κατάργηση του νόμου Χατζηδάκη. Κάτω τα χέρια από τα σωματεία, το απεργιακό δικαίωμα και τις συνδικαλιστικές ελευθερίες.

- Λευτεριά και ανεξαρτησία στην Παλαιστίνη. Έξω οι φονιάδες Ισραήλ-ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ από τη Γάζα. Καμία εμπλοκή της χώρας μας στη σφαγή. Άμεση αναγνώριση παλαιστινιακού κράτους.

- Να σταματήσει ο πόλεμος ΗΠΑ, ΝΑΤΟ, ΕΕ, Ρωσίας στην Ουκρανία. Καμία εμπλοκή της χώρας μας.

- Να κλείσουν όλες οι βάσεις! Έξω η Ελλάδα από ΝΑΤΟ – ΕΕ! Έξω οι ιμπεριαλιστές από την Ανατ. Ευρώπη και την Ανατ. Μεσόγειο. Ειρήνη, φιλία και αλληλεγγύη μεταξύ των λαών!

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!



ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.

 

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ/ΕΣ ΓΙΑ ΔΣ

 

ΑΝΔΡΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ79 1Ο, 10Ο ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ, 5Ο ΜΑΝΔΡΑΣ

 

ΑΡΓΥΡΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕ70 4Ο ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ

 

ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΠΕ70 5Ο ΜΕΓΑΡΩΝ

 

ΓΑΪΤΑΝΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ70 4Ο ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

 

ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ 10Ο ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

 

ΚΑΡΑΤΣΙΒΟΥΔΗ (ΤΖΟΥΛΙΑ) ΝΕΡΑΝΤΖΟΥΛΑ ΠΕ79 1Ο, 3Ο, 9Ο ΜΕΓΑΡΩΝ

 

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕ70 5Ο ΜΑΝΔΡΑΣ

 

ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΟΥΛΑ ΠΕ70 10Ο ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.